هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی استقلال،سپاهان،مس کرمان و آلومینیوم اراک بر حریفان خود برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عمر السوما، مهاجم تیم فوتبال العربی، با هدف افزایش تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا وارد این دوره از رقابت‌ها خواهد شد.
رئال مادرید در اولین بازی فصل جدید با نتیجه ۲ بر صفر اتلتیک بیلبائو را از پیش رو برداشت.
منچسترسیتی در افتتاحیه لیگ برتر انگلستان با ۳ گل، برنلی را شکست داد. هالند (دو گل) و رودری، گل‌های بازی را برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رساندند.
تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.
در چارچوب رقابت‌های فوتبال مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ، تیم ملی انگلیس با نتیجه ۴ بر صفر از سد تیم مالت گذشت.
بعد از هشت فصل، آقای گل‌های بوندس‌لیگا با کمتر از 20 گل به این عنوان دست پیدا کردند و البته با کمترین گل زده در تاریخ این رقابت‌ها.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی امروز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز چهارشنبه موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر نساجی را شکست بدهد و به فینال این رقابت‌ها برسد.
نکته قابل توجه این رده‌بندی، غیبت نام مهاجمان تیم قهرمان یعنی پرسپولیس است. همچنین تعداد گل‌های آقای گل لیگ برتر ۲۲، کمترین تعداد گل در تاریخ این رقابت‌ها بوده است که میانگین بسیار پایینی را بر جای گذاشت.
میرجلیلی که یکی از عوامل موفقیت تیم مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی به شمار می‌رود و در این رقابت‌ها نیز گل‌های متعددی به ثمر رسانده، در دیدار برابر تیم ملی بحرین با یک حرکت انفرادی نمایشی و تماشایی توانست با یک شلیک محکم گل چهارم ملی‌پوشان ایران را به ثمر برساند.
بدون شک‌ یکی از فشرده‌ترین رقابت‌ها در تیم ملی، روی خط دروازه با حضور ستاره‌های داخلی است.
دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که در پایان ۱۲۰ دقیقه سرخپوشان ۴ بر ۲ حریف خود را شکست داد.
مهدی طارمی با گلزنی در دیدار برابر ویزلا توانست برای چهارمین فصل پیاپی شمار گل‌های خود را در رقابت‌های لیگ در پرتغال دو رقمی کند.
مطالعات منتشر شده از سوی یک انجمن برزیلی نشان می‌دهد مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو زننده ارزانترین گل‌های این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.
مطالعات منتشر شده از سوی یک انجمن برزیلی نشان می‌دهد مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو زننده ارزانترین گل‌های این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.
تیم ملی ایران در برابر ولز به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت. ملی‌پوشان کشورمان در دومین بازی شان در رقابت‌های جام‌جهانی نمایش قابل قبولی داشتند و توانستند برابر ولز به برتری دست یابند.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند. نخستین دیدار گروه E بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های ژاپن و آلمان در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک نماینده آسیا به پایان رسید.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام‌جهانی برابر انگلیس با نتیجه ۶بر۲ شکست را متحمل شد.
علی اصغر اعرابی زننده یکی از زیباترین گل‌های هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر بود.
گل‌های سنگال را در این مسابقه بولایه دیا (4) و سادیو مانه (44) به ثمر رساندند. سنگال در رقابت‌های جام‌جهانی 2022 در گروه اول با تیم‌های قطر، اکوادور و هلند همگروه است.
رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در هفته پنجم با برتری یونایتد برابر لسترسیتی به پایان رسید.
هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی استقلال،سپاهان،مس کرمان و آلومینیوم اراک بر حریفان خود برگزار شد.
فیلمی از لحظات به ثمر رسیدن گل‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ